Myshelg

Hade hudvårdsklassi fredags, gick bra och jag hoppas alla var nöjda :)
Jag hade trevligt och jag vill ut och ha fler klasser :)

När jag kom hem på fredag blev det massvis med kramisar och pussar, som jag saknar min särsambo :)
I lördags blev det fix i lägenheten, och nu börjar det likna en mysig lägenhet, inte en flyttkartong ;) Ni förstååååår inte hur mycket jag längtar efter att få komma till rätta med livet och känna att jag äntligen har något eget igen! Att bo hemma hos mamma & pappa är skönt, men efter typ tre månader vill man tillbaka till sitt eget :)

Idag har vi varit slappa, vilat massa, sovit middag och plockat lite i lägenheten.. Tog även en promenad upp till universitetet för att se hur långt det var och hur lång tid det tar att gå, 1.3 kilometer var det, så det blir en lagom promenad på morgonen det :)

Nu är jag hemma i Geijersholm och han i Göteborg, bara att gilla läget! Men men veckorna går såå snabbt, snart är det helg igen och då är det mys och fest som står på schemat :)

I veckan då, vad händer?
Jo det blir självklart lite jobb på Norbergs kläder, Sen lite jobb på Norab.. Tisdag är jag ledig, då kanske jag tar en tripp ner till Karlstad med lite småsaker, får se, det beror på vädret :) Har även
tänkt motionera lite ;)

Nepp, plocka ihop lite och sen sova kanske? Tror det får bli så!!
Natti Natti





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0