helgen är passerad

Helgen är slut och imorgon är det arbete som gäller igen :) Men det är ju så kul så det gör inget att det är måndag! I fredags blev det after work på korriander. Blev rödvin och supergod mat, men hem tidigt och somnade som två som barn.. Vaknade klockan två och hade världens huvudvärk, rödvinshuvudvärk... Men lyckades somna om och vaknade utan huvudvärk men rätt slö ändå.. Träningen i lördags gick segt och det kändes att alkohol verkligen påverkar kroppen!!
 
I lördags blev det även hockey och mat med familjen efteråt :)
Sen hem och myste i soffan. Idag har jag gått en långpromenad med Anna. Blev lite över milen och gud så skönt det  var! Den rundan ska jag gå fler gånger. Idag har jag också läst färdigt femtio nyanser av honom.. ÅÅH jag har önskat mig de andra två böckerna i födelsedagspresent!!!! Hur ska jag orka vänta i TVÅ veckor?!?! Huuuua Jag vill ha mera Mr Grey & Ana nuuuuu!
 
Neej nu ska jag krypa ner i sängen!
 
G-Night!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0