Rätt nöjd tjej!

Tjeeenna!
Söndagskväll, och jag sitter i soffan med Martin och har precis ätit hemmagjord kycklingsallad, så grymt gott :)
Denna veckan har jag varit duktig och tränat varje dag:
 
Måndag - 7 kilometer promenad
Tisdag - Spinning
Onsdag - Skivstång
Torsdag - Spinning
Fredag - Spinning
Lördag - Skivstång
Söndag - 40 minuter crosstrainer & 7 kilometer promenad
Totalt: 8 pass :)
 

Nu får jag försöka vara lika duktig nästa vecka, men blir nog några pass mindra på gymmet då får jag går långa dagar på jobbet och sen efter jobbet är jag lite hundvakt åt Bellas Lotta-griiiiis :) Så måndag & tisdag blir det väl i alla fall långpromenad! :)
 
Nej nu ska jag mysa med Martin innan vi ska lägga oss, stackaren ska väl åka innan kl 4 imorgonbitti :( <3
 


Kommentarer
M

Bra jobbat vännen!! För mig blev de bara 2 pass :'( Så går det när man är hemma och är sjuk. Men till veckan ska jag förhoppningsvis kunna vara lika duktig som dig :)

2013-03-17 @ 22:15:46
URL: http://tgrr.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0