Jobb, shopping & fika

Idag har vi varit på utflykt med barnen :) Så himla roligt att se dem så så förväntansfulla och lyckliga! Vi åkte stadsbussen hem och det tyckte de var riktigt häftigt, det killade i magen och de tyckte att bussen körde fort! Haha, underbara barn :) Efter jobbet cyklade jag ner på stan och mötte upp Linn. Vi strosade runt i affärer och jag hittade mig en vårjacka från vila för 299kr! Ett riktigt kap :) Köpte mig även en shake på Gymgrosisten, lite inspiration för en billig peng :) Sen gick vi till Melkers där det fick bli en smörgås & en kaffe latte för min del. Igår var jag också en sväng på stan och då råkade jag köpa mig en väska ;) Jag har så svårt att hitta en väska som jag trivs med :( Men denna hoppas jag att jag lyckas bli vän med!
 
Idag har jag inte tränat något, kroppen behöver vila känner jag! Men imorgon är det spinning med Bella :) Vi ska på Geir Oves pass, så jäkla bra! Sen på fredagmorgon ska jag också på spinningen 06.30! Är supertaggad på träningen nu.. Fan att det går upp & ner det där! Tänk om man kunde va så duktig hela tiden! Men men så är det väk med livet, det går upp & ner.
 
Neej nu ska jag snart lägg mig! Börjar 7 imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0