Hello mr förkylning

Mina onda aningar besannades, nu sitter jag här genomförkyld. Blir hemma från jobbet resten av veckan för att vila upp mig. Usch, får så dåligt samvete när jag är hemma, men jag hade verkligen inte orkat med jobbet så som jag har mått idag. Och inte mår jag det minsta bättre ikväll heller så det är tur att jag är hemma imorgon också..
 
Det fina med att vara sjuk är att man får ligga hemma och se på film hela dagen & kvällen! Idag har jag klämt tre Harry Potter filmer. Ska strax duscha och sen blir det kanske en film till innan läggdags.. Det negativa är att man får ont i ryggen och resten av kroppen av att bara ligga.. Jaja, hoppas det vänder snabbt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0