Här var det dött!

Gud så dålig jag är på att uppdatera min blogg! Men men, det beror nog på att det inte händer så mycket. Jobbar & tränar, och på helgerna umgås jag med Martin och vänner. Foten är i alla fall bättre nu, men inte helt bra. Så nu kan jag träna nästan fullt normalt igen :) Har en sju in i helvettes träningsvärk i benen och rumpan efter benpasset med Martin i söndags, nästan så jag inte kan röra mig! Men nu ska det tränas för idag är jag anmäld till vårruset tillsammans med mina kollegor :)
 
På lördag ska jag och några av mina finfina vänner på kryssning! Min & Bellas examenspresent från dem! Världens bästa present, gud va kul det kommer bli :)
 
Nej nu blir det nog duschen och sen ska jag krypa ner i sängen och se på biggest loser och försöka få lite mera inspiration till att träna!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0