Torsdag is sunday

Solen visar sig idag och jag älskar det :) Mera soool, nu är våren varmt välkommen. Idag är det torsdag och det betyder att Martin kommer hem efter en veckas arbete. Jag har min lediga fredag imorgon, men jag är att snäll och jobbar ändå! De säger att de ser "dollartecken" i mina ögon varje gång jag får lite extra tid, haha.. Men pengar är ju mummmmmms, komsi komsi! Morgondagens förmiddag är ganska fullspäckad.. 06.10 ringer klockan och jag ska pallra mig till Friskis för ett spinningpass. Sen 8.30 har jag utvecklingssamtal med chefen, och 9.30 börjar arbetsdagen och 16.30 blir det FREDAGSMYS! Skönt med helg!!
 
Nu ska jag dammsuga, jädrar så mycket grus man drar in nu.. Sen ikväll blir det Spinning tillsammans med Bella, min träningskompanjon & "BFF" :) Jag brukar ine skratta så mycket och ofta, men efter att ha umgåtts med henne har man träningsvärk i skrattmusklerna ;) Tack för att du finns! <3
 
Så jäkla snygga vi hade varit på 80-talet.....?
 
 


Kommentarer
Bella

Tack för att du finns <3

2013-03-24 @ 17:31:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0