Äntligen!

Idag komexamensbeviset på posten! Så nu kan lönen höjas lite och jag kan bevisa för alla att jag faktiskt är utbildad förskollärare :) Så himla bra är jag, så en elouge till mig själv!
 
Kände igår kväll att jag började få ont i halsen, och imorse när jag vaknade kändes det värre och nu under dagen har det bara blivit ännu värre och nu mår ja inte skönt alls. Näsan killar, halsen sticker och känns torr, tjockt slem i halsen och lite snorig.. Men det vore ju konstigt om jag inte blev sjuk såsom barnen snorar på förskolan!! Men jag hoppas att det bara är lite ömhet och sen vänder det. PallarINTE med att vara sjuk i flera veckor nu inte! När jag äntligen är igång med träningen igen :( 
 
Så ikväll blir det luuuugnt, slappa i soffan hela kvällen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0