Matt Bomer

Nu är jag snart helt frisk! :) Blev lite långdraget, men nu har jag kickat igång träningen igen. 7 Km promenad igår och ett spinningpass idag! Imorgon blir det skivstång med Bella..Jag har lånat ut min bok 50 nyanser av honom till henne och hon är lika såld som jag, och nu har hon visat mig vem som ev kommer få rollen som Mr Christian Grey i filmerna.. Matt Bomer, och uuuuu my guuuud!! SÅ FÖRBANNAT SNYGG! Huuligen som Bella skulle ha sagt! Har väl sett trailerna typ 511 gånger och dreglar varenda gång... Nej skämt å sido, men blygt jäkla snygg är han i alla fall ;)
 
Jobbet då? Jo men det knallar på, roligt än så länge och jag lär mig mer och mer för varenda dag! :)
Öppnade igår och idag och imorgon börjar jag 07.00 är sleten nu känner jag..
 
Ska strax lägga mig i sängen och läsa vidare och drömma mig bort med Ana & mr Grey, sov gott!
 
SE & NJUT!  :)


Kommentarer
Bella

Omänskligt snygg! Huualigen ;)

2013-03-13 @ 19:00:04
URL: http://bellsibullsi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0