Lite nytt :)

Go kväll!
Ligger i sängen och försöker bli trött :) Går mindra bra, har shoppat på jotex.
Idag har jag haft mitt första egna utvecklingssamtal och det gick bra. Det var liksom både spännande/läskigt/nervöst och roligt på samma gång. Det känns i alla fall toppen att få ta ansvar och gå vidare i sin utveckling och samla på sig erfarenheter :)
Har även fått min första arbetsskada idag, en tallrik föll ner och gick i 100 bitar och en bit hamnade på min fot så det blev ett jack. Jag hade vita strumpor och den vita strumpan blev snabbt röd, varm & blöt.. Yjuuuuk! Barnen blev helt till sig och mitt i allt kom föräldrar, haha lite smått kaos med andra ord.
 
 
Denna matta är tänkt att ligga i köket framför spisen & diskbänken
Denna beställde jag två av, och de ska ligga på vardera sida om sängen :)
Och denna kappa ska få hänga i ett av köksfönstren


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0