Feglort

Idag är jag trött, och imorgon börjar jag också klockan 06.00, men så är det ju sista dagen imorgon, fast jag har en dag att ta igen eftersom jag var ledig i fredags. Tråkigt att veckorna går så fort, praktik skulle vi verkligen behöva ha mer, för jag lär mig så mycket, både om barnen, verksamheten, hur man ska handla i vissa situationer och massa mer, man blir helt enkelt säkrare på yrket när man får vara med ute i verksamheten!

Idag blir det inget pass på gymmet, men jag ska dra ner till Träningsvärkstan och gå på ett core-pass :) Efter är det Bodypump, jag har velat testa det ett bra tag nu, men jag har ju vart sjuk och sen så är Emelie och Ida sjuka nu så de kan inte bli med.. Jag känner mig som en riktig feglort! För ja vågar inte göra det själv, men jag ska se hur jag känner när jag väl är där nere. Jag kan ju faktiskt inte dö av att pröva på det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0