Packa packa packa !

Hej hallå där !!
Jobbat på bolaget idag , en kort dag :-) Slutade 15.20 så efter det blev det lite shopping till Peace and love :-)
Lite kex och solskyddsfaktor typ :-) Sen köpte jag tre nya böcker tror de hette Väninnan, skadad och vår lilla hemlighet.. Kan väl vara kul att ha med sig någon bok att läsa i, och min kära twillight får inte bli med för den är jag rädd om !
Så nu har jag typ en hel resväska med kläder och massa skit :-)

Imorgon blir det jobb på Bolaget mellan 10 och 18 sen hem igen och hämta upp Martin och Aron sen drar vi :-) Yäääh jag tror det kommer bli kul ! Men vettu tusan hur det kommer vara att bo på festivalcampingen !!??! Blääää Ingen dusch och bara bajamajor :/ juk !!

Mem men men det gäller väl å vara dretfull hela veckan ( haha skämt å sido) men några cider slinker väl la ner under veckan skulle jag tro :P

nej nu ska ja packa mera !




Ha en bra vecka :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0